2013年1月6日 星期日

毕业

我想
成长的代价是
我不再那么天真
每天幻想着什么
不多愁善感
好事?
但却让我缺少了写字的题材
筑得高高的心墙
让我不再轻易地在网络述说自己的心情
好事?
我只知道  我并不喜欢自己习惯了不写字
习惯很可怕
有时想写却不知道可以写什么了


啊啊我是要来写毕业的~ ><
工作快5个月了吧?
其实我觉得相对于其他的人
我感受到的改变不大
第一,我还在cyber
每每都会经过学校  虽然我没进去
每每都会经过cyberia  虽然它的颜色变漂亮多了
看的还是一样的风景一样的建筑
所以我可以假装我还是一样的无忧无虑?!呵呵
第二,工作时间不同
不用面对可怕的早起
对我而言是绝对幸福的事情 ><
就好象还在大学时那样
迟睡迟醒
虽然好象有点过分
但我每天都在自然醒啊~~ xD


关于我毕业了这件事
let's the photos told the stories :))

gather in MPH to walk into grand hall 
this is also the moment that i m most prettiest~ 
hat is in place, hair is not messy, not sweating like hell and my leg is still mine
happy yet ganjiong to the max!


with all the precious, i m so thankful to have all of u in my uni life
* 写一封信,寄给流年 ♥''
毕业了 在这奇妙的夏天!



our friendship will last

with all DJssss~~
*用四年的时间 ♥''
♥   换一个........
心底永远的回忆!

really thank you guys for coming! 

with all the fom's ppl
in front of grand hall
for very last time
*最后一个夏天 ♥''
我们就要说再见了

with course-mates
*再也不用找人帮我点名了!!

All the above are photos that I edited.
with all captions(*) I put on photos, that I think most suitable
it told all of my story
I love all
especially the last one xD

DJ 头最大

DJ 阿良

DJ 四月 & DJ 蚂蚁婷

DJ 毫米 vs DJ 小慧

DJ shu ting & DJ xiao ying

DJ kopi o

my pretty senior~ qreez

DJ 阿靠

阿萧senior 和 阿 kap kap~~

DJ阿婆

victor desu

DJ 1+1 

DJ club

毕业的那些DJ

中文台DJ

I will never regret to join DJ club when the time first time in this unfamiliar city and campus


very precious present

the flower 

omg thank you!

the little naughty girl

the love one!

Thanks for the presents
Thanks for the flowers
Thanks for foods
Thanks for my family
Thanks for my camera man 


- the end -







沒有留言: